هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره کروانسرای استانبول در میدان تقسیم بنا شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل وجو دارد. همچنین به خیابان استقلال نزدیک می باشد. فاصله این هتل با فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد. هتل کروانسرای در مجموع از 66 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس برای مسافران تور استانبول می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 150 نفر را دارد. هتل کروانسرای در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی قرار دارد.

_کروانسرای_استانبول_1.jpg

_کروانسرای_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کروانسرای استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، خدمات خانه داری، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پرستار کودک، پارکینگ، سالن تلویزیون، صرافی، گاوصندوق، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، اینترنت و...

_کروانسرای_استانبول_3.jpg

_کروانسرای_استانبول_4.jpg

_کروانسرای_استانبول_5.jpg

 

 

 

هتل کریستال یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل در 100 متری خود ایستگاه اتوبوس Hava را دارد و یکی از امکانات آن می توان به اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد. یک مرکز تفریحی مجهز نیز در آن وجود داردکه دارای سونا، استخر سرپوشیده و حمام ترکی می باشد.در اتاق های این هتل تور استانبول سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی وجود دارد و نیز دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی با دوش و دستشویی و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت پرسرعت بی سیم، تلویزیونLCD، مینی بار و گاو صندوق دیجیتال می باشد. انواع غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران این هتل سرو می شود.

_کریستال_استانبول_1.jpg

_کریستال_استانبول_2.jpg

_کریستال_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کریستال استانبول:

امکانات تفریحی(سرویس نگهداری کودکان)، استخر(سونا، استخر سرپوشیده)، امکانات ورزشی، اتاق های ویژه( اتاق و امکانات برای معلولین)، خدمات(امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خانه داری، خدمات تورها، فکس و کپی، خشکشویی، اتوکشی)، رستوران، تهویه، بار، آسانسور، پذیرش شبانه روزی و... . برای استفاده از امکانات این هتل چهار ستاره با تور استانبول همراه شوید . 

_کریستال_استانبول_4.jpg

_کریستال_استانبول_5.jpg

_کریستال_استانبول_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: